Friday, June 26, 2009

Goodbye, Moonwalker!





Rest... in Peace, if possible...

6 comments:

Κράμα said...

ki edo???

posa exeis???

tora ta vlepo.

kissesssssss

Screaming Rambler said...

Ki edw.
4.
To geniko, pagkosmio.
To ellhniko, ka8hmerino.
To idiaitero me tous orismous.
Kai to "prwhn", pou exei arxeiakh leitourgia...

Lots of Kisses!...

Venea said...

:( Πάντως εγώ έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ! Περίμενα πως και πως ένα καινούριο δίσκο ή έστω ένα τραγούδι!
Και ήμουν και τρελλή "fun" μικρή!! :( κρίμα

Screaming Rambler said...

@V.
Είχε λίγα καλά!... Μετά το Thriller, το μακρινό 1983-84 δεν ξανάκανε επιτυχημένο δίσκο, να πούμε την αλήθεια!...

Το τελευταίο τον είχες ακούσει; το "Invincible"; Φόλα πρέπει να ήταν!...

Τέλος πάντων!...

Venea said...

Το τελευταίο και εμένα δεν μου πολυάρεσε αλλα δεν ήταν καλό το Bad?? To History??! :( Snif Snif!

Screaming Rambler said...

Μέχρι smooth criminal και πολυ του... ήταν, για μένα!...

EVERYTHING happens here